novalollo

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Bild bomb<33!!

Av Novis&Lollo - 13 februari 2011 14:41

Tja, nu kommer det en BILD BOOMB!!    Vi tog bilen till stallet<3----------------------------------------------------------->

  

Plinka altså Inka------->Sweetiizz------------------------->  

   Meeebra altså Zebra men igentligen heter han Razing Zebra

   Och sen lilla Heddan altså Hedvig<333

   Vi vet inte han/hon heter men han/hon liknar Graf om vi minns rätt<3   Wuinto altså Quinto.<3---------------->


    

 Äntligen är lilla plutte hittad + han kom fram till oss:O & stayla lita ;) Lilla Putte

   Vi fotta oss också lite ;P

   Vägen var VÄÄLDIGT lång hem.....---------------------->

   Vi blev lite trötta elr myyycke trötta :D

   Vi var äntligen hema & ville äta våran kladdkaka....meen------>


   de fick vi såklart inte.......

   så vi åt chips istället.............------------------>>>

   Sen äntligen fick vi våran KLADDKAKA!!!<33


Sen nu skriver vi juh på bloggen....<3


Ses underbara blogg //Noviz & Lolliz<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Novis&Lollo - 25 november 2010 20:02


Tjo tjing tjenamors det var ju längesen :DD::DDXDXD  vi har nt gjort så mkt XDXDDXDXDXDXDXD venne va vi ska skriva riktigt heheheheheheXDXDXDXDXD kánske en bild elr???? oki doki    hare göttXDXD                                    ////...

Av Novis&Lollo - 8 november 2010 10:44

   Nu är nog Novis i skolan men jag (lollo) sitter på tåget hihi hejdå måste sluta! ...

Av Novis&Lollo - 23 oktober 2010 15:19

  hiihii   oooo  angel  love  hoho var är du???  stopp  grrrrrrrr  kramiz<333  COOL   skååål   blä blä blöja   halloween   muuuuusic only    hahaha jag regerar   I´m big NÖRD   HIHIHI så här ser min bak ut hihi   SEE U    ...

Av Novis&Lollo - 19 oktober 2010 19:55

Första gången jag mobilbloggar :). Nova är i gbg . Så jag får blogga Ensam:(...

Av Novis&Lollo - 15 oktober 2010 17:54

Novis är i skåne :(:(:(:(:(:(   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards